Klachtenprocedure

Een klachtenprocedure is vanwege de Wkkgz een overheidsverplichting voor iedere zorgaanbieder. Ook Luisterkindwerkers vallen onder deze wetgeving. 

Ik ben aangesloten bij het NIBIG en voldoe daarmee volledig aan de Wkkgz.

Dit betekent dat ik:

  • beschik over een klachtenreglement,
  • kan verwijzen naar een klachtenfunctionaris van Quasir,
  • dat ik bij een erkende geschilleninstantie aangesloten ben, namelijk Stichting Zorgverschil.

Heb jij een klacht?

Heel vervelend en ik ga echt mijn best doen om het op te lossen.

Als dit niet naar tevredenheid lukt, dan kun je met de klacht terecht bij een klachtenfunctionaris. Dit kan via deze link

Als de klacht daarna leidt tot een geschil, dan neemt een geschillencommissie van Stichting Zorggeschil de zaak in behandeling. Dit kun je in gang zetten via deze link.
    
Zie hier de schematische weergave van de klachtenprocedure.         

Laat je het mij wel weten als je ergens niet tevreden over bent?
Dan zoeken we samen een oplossing.